keskiviikko 12. helmikuuta 2014

Meidän blogimme on haastettu!

Karvakorvia kerrakseen haastoi blogimme, joten tässä haaste;

Haasteen tarkoituksena on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, joilla on alle 200 lukijaa.

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Sitten tulee valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun tulee kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.


1. Olen harrastanut motocrossia.
2. Pelkään hämähäkkejä.
3. En ole IKINÄ juonut itseäni humalaan, koulutukseni vuoksi olen maistanut alkoholeja.
4. En polta tupakkaa.
5. Olen kolaroinut 15 vuotiaana moponi kanssa.
6. Omistan avoauton.
7. Olen erittäin huumorintajuinen ihminen!
8. Luen paljon kirjoja.
9. Rakastan valokuvaamista.
10. Minulla on ollut papukaija.
11. Olen syntynyt vuonna -91

1. Mikä on lempiruokasi? Ööh, lempiruoka... Varsinaisesti mulla ei ole lempiruokaa, tykkään enemmän omatekoisista, siis mitkä on pidemmän päälle valmistettu kokonaan itse.
2. Mikä on lempieläinlaji? Kyllä se taitaa koirat olla, hevoset hienosti melkein jaetulla ykkössijalla.
3. Onko sinulla eläimiä? Kolme koiraa ja kissa.
4. Kiinnostaisiko sinua eläimet ammattina? Khyl.
5. Asutko kerros-,rivi- vai omakotitalossa? Omakotitalossa.
6. Koetko viettäväsi liikaa aikaa netissä? Toisinaan joo.
7. Oletko liikunnallinen ihminen? Kyllä - ainakin tullut enemmän motivaatiota liikkumiseen kun polvikin kestää jo kohtalaisesti rasitusta.
8. Mikä on lempibändisi? Ei mulla varsinaisesti ole, mutta monia suosikkeja on.
9. Entäpä lempikappaleesi? Trumpsta
10. Minkä eläimen ottaisit tällä hetkellä, jos rahatilanteella/asumisympäristöllä ei olisi mitään merkitystä? Ehdottomasti hevosen!
11. Haluaisitko juosta maratonin jossakin vaiheessa elämääsi? Miksipä ei...?


KYSYMYKSET SEURAAVILLE;

1. Miksi raapustelet blogia?
2. Minkä rotuisen koiran ottaisit, jos et saisi valita sitä rotua/rotuja mitä sinulla on?
3. Minkä eläimen ottaisit, jos et saisi valita koiraa?
4. Harrastatko koirasi/koiriesi kanssa jotain lajia?
5. Onko sinulla jokin muu harrastus koirien lisäksi?
6. Onko taloudessanne muita lemmikkejä?
7. Millä kolmella adjektiivilla kuvailisit koiraasia/koiriasi?
8. Kuinka monta pantaa koirasi omistaa?
9. Haluaisitko blogillesi lisää lukijoita?
10. Millä kameralla kuvailet?
11. Millä mielellä raapustelit näitä vastauksia?


HAASTETUT
Koiratädin ihmemaa
Ninja ja isot kaverit
Ässä hihassa
Valonnäyttäjä
Ali ja Osmo
Doni
Cefi, Kamu ja Molly
Koiran haukuntaa
Just Another Dog Blog
Hölmöläiset
Koiria maalta

1 kommentti: